fbpx
Zamów

Dieta SIRT

Dieta SIRT jest zalecana osobom, które chcą zmniejszyć swoją masę ciała, a jednocześnie odmłodzić swój organizm. Dieta została opracowana przez dwóch ekspertów w dziedzinie żywienia Aidana Gogginsa i Glena Mattena. Główne założenie polega na włączeniu do diety produktów bogatych w substancje, które pełnią funkcję aktywatorów sirtuin. 

Sirtuiny są grupą białek, które mają korzystny wpływ na organizm: chronią komórki przed procesami starzenia, przyspieszają redukcję masy ciała i poprawiają samopoczucie.

Diecie SIRT przypisywana jest ogromna zmiana wyglądu Adele, która stosując ją schudła aż 44  kg!

W ZDROWO ZROBIONE dietę SIRT dzielimy na 3 etapy:

  • Etap 1 - 3 dni, 1000 kcal w tym 3 koktajle sirtuinowe oraz 1 posiłek stały,
  • Etap 2 -  4 dni, 1200 kcal w tym 2 koktajle sirtuinowe oraz 2 posiłki stałe,
  • Etap 3 – 21 dni, 1500 kcal w tym 1 koktajl sirtuinowy oraz 3 posiłki stałe. 

Diety SIRT nie powinny stosować kobiety w ciąży lub karmiące piersią, dzieci oraz osoby cierpiące na choroby przewlekłe i przyjmujące leki mogące wejść w interakcje z polifenolami – w tym przypadku wymagana jest konsultacja z lekarzem.

*Podane kwoty tygodniowe nie obejmują weekendów

Etap Dzień próbny
Dzień 1 tydzień Dzień / 2 tygodnie
Dzień / 3 tygodnie
Dzień / 4 tygodnie
1 - 1000 - 56 zł 280 zł - - -
2 - 1200 - 60 zł  300 zł - - -
3 - 1500 - 62 zł  310 zł 61 zł  610 zł 60 zł  900 zł 59 zł  1180 zł
ZAMÓW!

Przykładowe menu

Etap 1

Śniadanie

Zielony sok sirtuinowy

II śniadanie

Koktajl ze szpinakiem, matchą i truskawkami

Obiad

Marokańskie pulpeciki z kurczaka z kaszą gryczaną i surówką z selera naciowego i jabłka

Kolacja

Koktajl z jarmużu, jabłka i kiwi z dodatkiem matchy 

Etap 2

Śniadanie

Sirtuinowe musli z jogurtem greckim i owocami 

II śniadanie

Zielony sok sirtuinowy

Obiad

Aromatyczna pierś z indyka z jarmużem i czerwoną cebulą w pikantnym sosie pomidorowym

Kolacja

Koktajl bananowy ze szpinakiem i kurkumą

Etap 3

Śniadanie

Gryczane gofry podane z cytrynowym twarożkiem i domowym dżemem jogurtowym

II śniadanie

Zielony koktajl z awokado i grejpfrutem

Obiad

Dorsz w sosie z suszonymi pomidorami, bazyliowym puree i chrupiącą surówką z papryki

Kolacja

Sałatka z makaronem gryczanym, brokułem, oliwkami, fetą i suszonymi pomidorami