fbpx
Zamów

Dieta Bez Glutenu i Laktozy

1200 / 1500 / 1800 / 2000 kcal

Dieta BEZ GLUTENU I LAKTOZY jest idealna dla osób chcących wyeliminować gluten i laktozę oraz dla osób, zmagających się z chorobami tarczycy.

W diecie znajdziesz różnorodne posiłki, wykorzystujące produkty bezglutenowe takie jak komosa ryżowa, kasza gryczana czy ryż, bezlaktozowe zamienniki oraz napoje roślinne. Poza tym w diecie BEZ GLUTENU I LAKTOZY pojawia się mięso, ryby, jaja, nabiał, orzechy oraz pyszne warzywa i  owoce.

Teraz, mimo nietolerancji pokarmowej, nie musisz martwić się o odpowiednie zbilansowanie posiłków. My zrobimy to za Ciebie!  

W związku z prawdopodobieństwem wystąpienia śladowych ilości glutenu, dieta nie jest odpowiednia dla 0sób chorujących na celiakię. 

Makroskładniki

Białko

15-20%

Tłuszcze

25-35%

Węglowodany

45-55%

*Podane kwoty tygodniowe nie obejmują weekendów

Kaloryczność Dzień próbny
Dzień 1 tydzień Dzień / 2 tygodnie
Dzień / 3 tygodnie
Dzień / 4 tygodnie
1200 kcal 40 zł 54 zł 270 zł 53 zł 530 zł 52 zł  780 zł 51 zł  1020 zł
1500 kcal 41 zł 55 zł  275 zł 54 zł  540 zł 53 zł  795 zł 52 zł  1040 zł
1800 kcal 43 zł 57 zł  285 zł 56 zł  560 zł 55 zł  825 zł 54 zł  1080 zł
2000 kcal 44 zł 58 zł  290 zł 57 zł  570 zł 56 zł  840 zł 55 zł  1100 zł
ZAMÓW!

Przykładowe menu

Dzień 1

Śniadanie

Pasta z tuńczyka z kiszonym ogórkiem i jajkiem podana z bezglutenowym pieczywem 

II śniadanie

Sałatka z brokułem, pomidorem, jajkiem i sosem ziołowym

Obiad

Kurczak w sosie balsamicznym z żurawiną, brązowym ryżem i gotowanymi buraczkami

Podwieczorek

Sernikobrownie z musem malinowym

Kolacja

Pizza hawajska na gryczanym spodzie

Dzień 2

Śniadanie

Śniadaniowa tortilla z jajecznicą, awokado i warzywami

II śniadanie

Sok ananasowy z jabłkiem i pomarańczą

Obiad

Burger z siekanej wołowiny w stylu greckim z sosem tzatziki, sałatką i komosą ryżową

Podwieczorek

Pasta z pieczonego buraka z bezglutenowymi krakersami i słupkami kalarepy

Kolacja

Sałatka z pieczoną dynią, ciecierzycą, fetą bez laktozy i suszonymi pomidorami  

Dzień 3

Śniadanie

Bezglutenowe gofry podane z cytrynowym twarożkiem z tofu i domowym dżemem jogurtowym

II śniadanie

Zupa krem z pomidorów z bazylią

Obiad

Dorsz w sosie z suszonymi pomidorami, bazyliowym puree i surówką z kapusty

Podwieczorek

Deser kokosowy a`la Bounty

Kolacja

Papryka faszerowana kaszą jaglaną i warzywami

Dzień 4

Śniadanie

Gryczanka z masłem orzechowym i bananem

II śniadanie

Sałatka brokułowa z jajkiem

Obiad

Makaron z indykiem, sosem pomidorowym i serem z nerkowców

Podwieczorek

Tarta makowa z wiśniami

Kolacja

Tajska zupa z mlekiem kokosowym

Dzień 5

Śniadanie

Bezglutenowe naleśniki z pastą z bakłażana, szynką i serem mozzarela bez laktozy

II śniadanie

Fit szarlotka na fasolowym spodzie

Obiad

Gulasz drobiowy w sosie koperkowym z amarantusem i surówką z czerwonej kapusty z jabłkiem

Podwieczorek

Zupa krem z białych warzyw z prażonymi pestkami słonecznika 

Kolacja

Sałatka grecka z pomidorem, ogórkiem, oliwkami i ziołowym winegretem

Dzień 6

Śniadanie

Pasta z pieczonych marchewek z bezglutenowym chlebkiem

II śniadanie

Kokosowy jogurt z kiwi

Obiad

Kurczak tikka masala z brązowym ryżem i warzywami

Podwieczorek

Kulki rafaello z kaszy jaglanej z mandarynkami

Kolacja

Pappardelle z kurkami, pesto szpinakowym i orzechami włoskimi