fbpx
Zamów

Dieta Sport

2500 / 3000 / 35000 / 4000 kcal

Dieta SPORT to idealny wybór dla osób aktywnie uprawiających sport, jak i tych, którzy mają zwiększone zapotrzebowanie kaloryczne. 

Pamiętaj, że trening to dopiero połowa sukcesu! Dzięki diecie bogatej w pełnowartościowe białko będziesz mógł osiągać lepsze efekty. 

Dodatkowo, dietę SPORT możesz dopasować do swojego planu treningowego, zmieniając jej kaloryczność w zależności od dni treningowych lub tych bez treningowych!

Dieta zawiera zarówno mięso, ryby i owoce morza jak i nasiona roślin strączkowych, produkty mleczne, warzywa i owoce. Odpowiednią podaż węglowodanów zapewniają pełnoziarniste makarony, kasze, ryż.

Makroskładniki

Białko

20-25%

Tłuszcze

30-35%

Węglowodany

45-50%

*Podane kwoty tygodniowe nie obejmują weekendów

Kaloryczność Dzień próbny
Dzień 1 tydzień Dzień / 2 tygodnie
Dzień / 3 tygodnie
Dzień / 4 tygodnie
2500 kcal 45 zł 60 zł 300 zł 59 zł 590 zł 58 zł  870 zł 57 zł  1140 zł
3000 kcal 49 zł 64 zł  320 zł 63 zł  630 zł 62 zł  930 zł 61 zł  1220 zł
3500 kcal 53 zł 68 zł  340 zł 67 zł  670 zł 66 zł  990 zł 65 zł  1300 zł
4000 kcal 60 zł 76 zł  380 zł 75 zł  750 zł 74 zł  1110 zł 73 zł  1460 zł
ZAMÓW!

Przykładowe menu

Dzień 1

Śniadanie

Pasta z tuńczyka z kiszonym ogórkiem i jajkiem z razowym pieczywem i warzywami

II śniadanie

Zupa krem z kalafiora z chipsami z boczku

Obiad

Kurczak w sosie balsamicznym z żurawiną, brązowym ryżem i gotowanymi buraczkami

Podwieczorek

Sernikobrownie z musem malinowym

Kolacja

Pizza meksykańska na pełnoziarnistym spodzie

Dzień 2

Śniadanie

Śniadaniowa tortilla z jajecznicą, pomidorkami i szynką parmeńską

II śniadanie

Proteinowy koktajl Pina Colada

Obiad

Burger z siekanej wołowiny w stylu greckim z sosem tzatziki, sałatką i kaszą pęczak

Podwieczorek

Lekka sałatka z kurczakiem i grejpfrutem

Kolacja

Awokado zapiekane z jajkiem i szynką długo dojrzewającą podane z razowym chlebem

Dzień 3

Śniadanie

Razowe gofry podane z cytrynowym twarożkiem i domowym dżemem jagodowym

II śniadanie

Pieczone warzywa korzeniowe z sosem orzechowym

Obiad

Dorsz w kremowym sosie z suszonymi pomidorami, bazyliowym puree i surówką z kapusty

Podwieczorek

Fit tarta kokosowa a`la Bounty

Kolacja

Papryka faszerowana mięsem mielonym i warzywami

Dzień 4

Śniadanie

Owsianka z masłem orzechowym i bananem

II śniadanie

Sałatka brokułowa z jajkiem

Obiad

Makaron z indykiem, sosem jogurtowo-pomidorowym i serem dojrzewającym

Podwieczorek

Tarta makowa z wiśniami

Kolacja

Tajska zupa z mlekiem kokosowym i kurczakiem

Dzień 5

Śniadanie

Naleśniki z pastą z bakłażana, szynką i serem mozzarela

II śniadanie

Fit szarlotka na fasolowym spodzie

Obiad

Gulasz drobiowy w sosie koperkowym z perłowym kuskusem i surówką z czerwonej kapusty z jabłkiem

Podwieczorek

Zupa krem z białych warzyw z prażonymi pestkami słonecznika i grzankami

Kolacja

Sałatka Cesar z bagietką i kurczakiem

Dzień 6

Śniadanie

Pasta z pieczonych marchewek z pełnoziarnistym chlebem

II śniadanie

Proteinowy jogurt z granolą i kiwi

Obiad

Kurczak tikka masala z brązowym ryżem i warzywami

Podwieczorek

Kulki rafaello z kaszy jaglanej z mandarynkami

Kolacja

Pappardelle z kurkami, pesto szpinakowym i orzechami włoskimi