fbpx

Dieta Niski IG

Dieta Niski IG

200 / 1500 / 1800 / 2000 / 2200 kcal
cena już od: 61 zł / dzień

Dieta występuje w wariancie 4 lub 5-posiłkowym.

Dieta NISKI IG  przeznaczona jest dla osób z zaburzeniami gospodarki węglowodanowej. Dieta zawiera produkty o niskim indeksie gimnicznym, dzięki czemu pomaga w utrzymaniu odpowiedniego poziomu cukru we krwi.

NISKI IG to dieta odpowiednia zarówno w przypadku stanów przedcukrzycowych, jak i insulinooporności.61

Cennik zdrowo zrobionej diety Niski IG

Kaloryczność
Dzień próbny
1 dzień
od 15 dni
od 30 dni

1200

55.9

70

69

68

1500

56.9

71

70

69

1800

58.9

73

72

71

2000

59.9

74

73

72

2200

60.9

75

71

73

2500

64.9

80

79

78

ZAMÓW DZIEŃ PRÓBNY Z DARMOWĄ DOSTAWĄ PROSTO POD DRZWI!

DIETA NISKI IG – CO TO JEST?

Indeks glikemiczny to nic innego, jak wartość procentowa, która określa szybkość wzrostu glikemii po spożyciu konkretnych produktów, w porównaniu do wzrostu, który zaobserwować można po spożyciu samej ilości węglowodanów – np. czystej glukozy. Pozwala to łatwo sprawdzić, jak poszczególne produkty wpływają na zmianę stężenia glukozy w krwi.

Zatem Dieta Niski IG polega na tworzeniu menu w taki sposób, by posiłki nie przekraczały wartości granicznej niskiego indeksu glikemicznego, czyli 55. Dieta Niski IG przeznaczona jest przede wszystkim dla osób chorych na cukrzycę typu 2, osób które mają zaburzoną tolerancję glukozy, hipertriglicerydemię lub hiperlipidemię mieszaną. Ten rodzaj odżywiania to także częsty wybór osób, które szukają alternatywy dla tradycyjnej diety niskoenergetycznej. Jej głównym założeniem jest unikanie żywności wysoko przetworzonej, co przynosi dobry skutek dla każdego człowieka. Zobacz, co warto jeść przy insulinooporności i jak wygląda catering dietetyczny w Warszawie z dietą niski IG.

INSULINOOPORNOŚĆ – CO JEŚĆ?

Dieta Niski IG to przede wszystkim wykorzystywanie konkretnej grupy produktów spożywczych i unikanie innej. Podczas stosowania diety z wykorzystaniem produktów o niskim indeksie glikemicznym, zalecane jest spożywanie produktów naturalnych, nieprzetworzonych i bez dodatku cukru. Najczęściej i najlepiej w postaci surowej. Wśród takich produktów wymieniane są:

  • ✓ Owoce – jabłka, maliny, awokado, truskawki, maliny, grejpfruty, porzeczki czy morele;
  • ✓ Warzywa – pomidory, cukinie, oliwki, ogórki, kalafiory, czosnek, cebula czy brokuły;
  • ✓ Rośliny strączkowe;
  • ✓ Mięso, ryby, jajka i owoce morza;
  • ✓ Orzechy, pestki i nasiona;
  • ✓ Makaron sojowy, kasza gryczana i pieczywo z mąki w pełni mielonej.

Jeśli chodzi o produkty, których należy unikać podczas diety z niskim IG, to są to:

  • ✓ Słodkie napoje gazowane i soki owocowe;
  • ✓ Alkohol, w szczególności piwo;
  • ✓ Suszone owoce, jak np. żurawina, rodzynki i daktyle;
  • ✓ Popcorn i wafle ryżowe;
  • ✓ Biały ryż;
  • ✓ Makaron z mąki pszennej.

To oczywiście tylko część listy składników, których należy używać i należy unikać podczas stosowania Diety Niski IG.

DIETA PUDEŁKOWA NISKI IG, WARSZAWA

Dieta pudełkowa Niski IG w Warszawie to świetny wybór nie tylko dla osób, które zmuszone są dbać o odpowiedni indeks glikemiczny potraw, ale także tych, którzy chcą jeść smacznie i zdrowo. Wybranie diety pudełkowej Niski IG jest gwarancją zadowolenia – posiłki przyrządzają specjaliści, którzy doskonale wiedzą, jak łączyć zdrowe produkty z wyjątkowym smakiem. Dieta pudełkowa Niski IG z pewnością Cię zaskoczy i sprawi, że poczujesz się znacznie nie lepiej – oszczędzając czas, który trzeba byłoby poświęcić na zakupy i czytanie składu każdego produktu. Zaufaj profesjonalistom i wybierz najlepszą dietę pudełkową Niski IG w Warszawie – tę, która zostanie Zdrowo Zrobiona! 

CATERING DIETETYCZNY W WARSZAWIE – DIETA NISKI IG

Wybór cateringu dietetycznego w Warszawie, oferującego Dietę Niski IG to świetny wybór, pozwalający wypróbować ten rodzaj odżywiania. To ważne, aby posiłki przygotowywały osoby mające doświadczenie i znające się na tego rodzaju diecie. Pomoże to zapewnić zdrowe i smaczne odżywianie. Catering dietetyczny z Dietą Niski IG w Warszawie zdecydowanie zaskoczy Cię i udowodni, że zdrowe odżywianie nie musi być wysiłkiem.

Scroll to Top